آخرین بروز رسانی: 28ام خرداد, 1400

بررسی کامل و آشنایی با گن ساعت شنی گن ساعت […]

بررسی کامل و آشنایی با گن ساعت شنی

گن ساعت شنی بهترین انتخاب برای کسانی است که می خواهند وزن خود را کاهش دهند. با استفاده از این گن شما دیگر نیازی به استفاده کردن از مواد و دارو های شیمیایی نداشته و می توانید بهترین بازدهی را داشته باشید. لازم به ذکر است که باید در هنگام خرید این محصول موارد مختلفی را در نظر داشته باشید که از جمله این موارد می توان به اطمینان از اصل بودن محصول اشاره کرد. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه کرده ایم:

گن ساعت شنی

شکم بند لاغری ساعت شنی را می توان یکی از بهترین گن های لاغری دانست. چرا که با استفاده از این گن می توانید در کوتاه مدت کاهش وزن چشمگیری را شاهد باشید. نیاز به زیبایی را نمی توان نادیده گرفت. به همین جهت می توان گفت: که همگان سعی دارند با رعایت کردن موارد مختلفی تناسب اندام خود را بدست آورند. برخی برای کاهش وزن از مواد و دارو های شیمیایی و برخی از موارد طبیعی کمک می گیرند. گن شنی یکی از موارد طبیعی می باشد که با استفاده از آن در کوتاه مدت می توانید کاهش وزن چشمگیری را احساس نمایید. گن ساعت شنی به دلیل کیفیت و بازدهی که دارد توانسته نام خود را در میان برترین های لاغری ثبت نموده و رضایت مصرف کنندگان را جلب نماید. کمربند لاغری ساعت شنی ساختی منحصر به فرد داشته و تمامی مردم امکان استفاده از این کمربند ساعت شنی را خواهند داشت. کمربند لاغری شنی ساخته شده از بهترین مواد اولیه بوده و در تمامی مراحل استفاده ساختار اولیه خود را از دست نخواهد داد. این گن می تواند تمامی آرزو های شما را به واقعیت بدل کند.

مزایای گن ساعت شنی

گن ساعت شنی مزایای بسیاری دارد که آن را برای خرید با ارزش تر کرده است. از جمله مزایای آن می توان به کاهش آنی یک یا دو سایز بدن در همان ابتدای استفاده از آن اشاره کرد که همین امر توانسته سبب محبوبیت بالای گن ساعت شنی شود. از دیگر مزایای گن لاغری شنی می توان به طبیعی بودن آن اشاره کرد که هیچگونه ضرری به پوست بدن شما نخواهد رساند. توجه داشته باشید که لطافت در عین محکم بودن از اصول اصلی گن شنی لاغری می باشد که به دلیل لطافت استفاده از آن نیز راحت خواهد بود. گن ساعت شنی دارای فنر هایی در داخل خود می باشد که این فنر ها کمک بسزایی در زیبایی و فرم بخشیدن صحیح عضلانی خواهند شد. این فنر ها به هیچ وجه استفاده کردن از گن ساعت شنی را مشکل نکرده و به راحتی می توانید این گن را درآورده و تن کنید. گن های ساعت شنی فضاهای مختلفی از بدن شما را فرا گرفته و سبب تعریق بخش هایی از بدن که چربی دارند خواهد شد. این گن را می توانید در هنگام ورزش های هوازی و غیر هوازی استفاده نمایید. گنهای ساعت شنی در انواع اندازه های مختلف عرضه شده اند که همگان امکان استفاده از آن را خواهند داشت.

ویژگی های گن لاغری ساعت شنی

اگر بخواهیم از نظر ویژگی های گن ساعت شنی به قضیه نگاه کنیم، می توان گفت که گن ساعت شنی ویژگی های متعددی دارد. یکی از این ویژگی ها الیاف نرم و لطیف آن می باشد که استفاده نمودن از آن را راحت تر می کند. گن ساعت شنی در تمامی ورزش ها از قبیل پیاده روی و … مورد استفاده قرار خواهد گرفت. از گن شنی لاغری می توانید به عنوان لباس زیر نیز استفاده نمایید. پس از اینکه به صورت مداوم از گن ساعت شنی استفاده نمودید، کمرتان خود به خود فرم خوشی خواهد گرفت که این امر می تواند رضایت مندی شما را به دنبال داشته باشد. در ساخت گن ساعت شنی از الیاف لاتکس استفاده شده تا سبب ایجاد هیچ گونه حساسیت پوستی نشده و میزان تعریق را بالا خواهد برد. این محصول در انواع سایز بندی های مختلف عرضه شده که هر فردی با هر اندامی می تواند از آن استفاده نماید. مهمترین نکته اینکه، استفاده نمودن از گن ساعت شنی در همان ابتدا می تواند دو سایز از شکم شما را کاهش دهد. یکی از مهمترین موارد ماندگاری گن ساعت شنی می باشد که در این باره می توان گفت: احتمال خرابی این گن بسیار پایین بوده و در بلند مدت می توانید از آن استفاده نمایید.

خرید گن ساعت شنی

یکی از مهمترین موارد حائز اهمیت را می توان مرحله خرید دانست که می توانید به وسیله خرید حضوری گن ساعت شنی را تهیه نمایید. باید توجه داشته باشید که مراکز مختلفی برای خرید وجود دارند که فروشگاه های سطح شهر یکی از این روش ها جهت خرید می باشد. در خرید گن ساعت شنی اصل باید موارد مختلفی را در نظر داشته باشید تا هیچ گونه مشکلی در طول انجام عملیات خرید به وجود نیاید. چنانچه خرید حضوری گن ساعت شنی در تهران را برگزیدید، می توان گفت که در این شهر تنوع بسیار بالایی را شاهد هستیم. چرا که هم فروشگاه ها متنوع بوده و هم به دلیل رقابت محصولات فروشگاه ها ارزان تر عرضه خواهند شد. در هنگام خرید گن ساعت شنی باید حتما از اصل بودن محصول اطمینان حاصل نمایید که جهت اطمینان می توانید مرکز خریدی مطمئن را انتخاب نمایید. همچنین می توانید از مسئولین فروشگاه جهت خریدی بهتر کمک بگیرید که کمک شایانی به خرید مناسب شما خواهد کرد.

گن ساعت شنی، گنی محبوب و پرطرفدار است که برای لاغری اندام های بدن مورد استفاده قرار می گیرد. جهت استفاده از گن ساعت شنی باید نکات مهمی مورد توجه قرار گیرد.

گن های لاغری ساعت شنی و مزایای آنها

گن ساعت شنی نمونه جدیدی از گن های لاغری است که امروزه طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است و افراد زیادی به ویژه خانم ها برای لاغر کردن بافت های بدن خود از این گن های لاغری استفاده می کنند. افرادی که از این گن ها استفاده می کنند برای آسیب نرسیدن به سلامتی خود باید نکات مهمی را در نظر بگیرند که در این مقاله به تفصیل درباره آنها پرداخته شده است.

در این مقاله کلیه ویژگی های گن های لاغری ساعت شنی و انواع آنها مورد بررسی قرار گرفته است.

گن ساعت شنی به چه چیزی گفته می شود؟

مدت زمان زیادی است که خیلی از افراد توجه زیادی را به داشتن اندامی ایده آل و خوش فرم می کنند و برخلاف دوره های گذشته دیگر داشتن اندامی پر تر و چاق تر یک مزیت به شمار نمی رود و همه به ویژه خانم ها به دنبال راه حل هایی برای لاغر تر شدن هستند. فرم ساعت شنی بهترین فرم برای اندام است که یک خانم می تواند داشته باشد، به گونه ای بدن دارای بالاتنه و پایین تنه پر و کمر باریکی است و شکل بسیار خوش فرمی را به خود می گیرد. امروزه راه کاری های بسیار زیادی،مانند انواع ورزش ها، رژیم های غذایی و… برای رسیدن به تناسب اندام وجود دارد که استفاده از گن ساعت شنی یکی از بهترین راهکار ها برای دست یافتن به اندامی به شکل ساعت شنی است که به سبب مزیت های بسیار زیاد این بسیاری از افراد به ویژه بیشتر بازیگران هالیوودی از این روش استفاده می کنند.

امروزه گن های لاغری از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند و هر یک از آنها ویژگی های خاص خود را دارا می باشند. گن ساعت شنی هم مانند انواع گن های دیگر دارای ویژگی های منحصر به فرد خود است و مزایا و معایب گوناگونی را نیز دارد.

عنوان گن لاغری ساعت شنی عنوانی هوشمندانه و کاملاً با برنامه ای بوده است که همین عنوان باعث افزایش فروش گن ساعت شنی شده است. نام گن ساعت شنی باعث شده است که افرادی که مدت ها در تلاش بوده اند تا اندام خود را به شکل ساعت شنی در بیاورند بی درنگ اقدام به خرید کمربند لاغری شنی نمایند.

در ادامه این اقدام کلیه اطلاعات لازم جهت خرید و استفاده از گن شنی مورد بررسی قرار گرفته است.

برای خرید گن ساعت شنی مناسب، چگونه باید سایز خود را مشخص کنیم؟

تعیین سایز، در خرید گن شنی لاغری چه در خرید حضوری و چه در خرید اینترنتی گن ساعت شنی اهمیت دارد. قبل از خرید گن ساعت شنی در ابتدا باید به کمک متر و یا نخ اندازه دور خود را اندازه گیری نمایید و بعد از آن با توجه به سایز لباس و قد و وزنی که دارید، می توانید گن لاغری ساعت شنی مناسب خود را خریداری نمایید. اگرچه تنها با در دست داشتن سایز لباس هم می توان گن ساعت شنی مناسب را خریداری نمود ولی برای اینکه خرید گن ساعت شنی اصل در سایز دقیق صورت پذیرد، داشتن اطلاعات زیر الزامی می باشد.

سایز دور ناف

سایز دور گودی کمر

میزان وزن و قد

داشتن اندازه سایز لباس

علاوه بر این خریداران می توانند اطلاعات فوق را اندازه گیری نموده و اندازه های به دست آمده را به سایت هایی که در زمینه فروش کمربند های لاغری ساعت شنی فعالیت می کنند، ارسال نموده و اقدام به سفارش گن ساعت شنی مناسب خود نمایند و بعد از مدت کوتاهی آن را تحویل بگیرند.

راهنمای خرید و نحوه پوشیدن کمربند ساعت شنی

چه در خرید حضوری گن ساعت شنی و چه در خرید اینترنتی گن ساعت شنی، مهم ترین نکته ای که باید در نظر گرفته شود تعیین سایز مناسب آن است که جهت تعیین سایز باید موارد گفته شده در ابتدای مقاله در نظر گرفته شود. خریداران بعد از اینکه سایز خود را اندازه گیری کردند باید نوع گن لاغری را که می خواهند نیز انتخاب نمایند. چرا که گن های لاغری ساعت شنی انواع گوناگونی دارند و اکثر آنها دارای چند قزن قفلی هستند. برخی از گن های لاغری ساعت شنی زیپ های اضافه تری نیز دارند که بستن آنها باعث تنگ تر شدن گن ساعت شنی می شود. انواع دیگری از کمربند های لاغری ساعت شنی وجود دارند که در آنها به جای قزن قفلی و با قلاب، از چسب استفاده شده است.

نحوه طراحی قزن قفلی های گن های لاغری ساعت شنی به نحوی است که دارای 3 ردیف قزن قفلی هستند و بهتر است در زمان پوشیدن این گن ها و برای جلوگیری ازتنگ شدن بیش از حد آنها، قزن قفلی ها در دریف اول بسته شوند تا افراد بتوانند در داخل گن ساعت شنی احساس راحتی بیشتری داشته باشند.

نکته دیگری که در پوشیدن گن ساعت شنی باید در نظر گرفته شود، این است که بهتر است این گن ها بر روی یک تاپ نازک پوشیده شوند و لباسی که بر روی گن لاغری ساعت شنی پوشیده می شود، نباید خیلی تنگ و یا خیلی نازک باشند، تا کسی متوجه نشود که شما در زیر لباس خود گن لاغری ساعت شنی پوشیده اید.

گن های ساعت شنی در تمام طول روز به هر عنوان نباید پوشیده شوند و تنها می توان چند ساعت در طول روز از آنها استفاده کرد، چرا که استفاده بیشتر از 8 تا ده ساعت در روز باعث آسیب رسیدن به بدن و مشکلات تنفسی شود. در زمان خوابیدن هم گن ساعت شنی حتماً باید درآورده شود.

گن ساعت شنی لاتکس چیست؟

قسمت داخلی گن های لاغری ساعت شنی از یک لایه صمغ گیاهی تشکیل شده است که به آن لاتکس گفته می شود. این لایه باعث می شود که گرمای بدن از بین نرود و آن را درون خود حفظ نماید که این عامل سبب بروز عرق در آن ناحیه شده و سایز را در آن قسمت کاهش خواهد داد. این امر باعث کاهش و در نهایت از بین رفتن سلولیت در آن ناحیه از پوست شده و پوست را کاملاً نرم و لطیف خواهد کرد.

گن لاغری ساعت شنی به 100 درصد از لاتکس طبیعی است.

چه کسانی می توانند از شکم بند لاغری ساعت شنی استفاده نمایند؟

شکم بند شنی بیشتر مناسب کسانی است که به دنبال لاغر کردن خود و دست یافتن به تناسب اندام هستند. خانم های بارداری که به تازگی وضع حمل کرده و علاقه مند هستند تا تناسب اندام قبل از دوران بارداری خود را به دست بیاورند، می توانند از گن ساعت شنی استفاده نمایند.

بسیاری از ورزشکاران می توانند با خرید حضوری گن ساعت شنی و یا با خرید اینترنتی گن ساعت شنی روند تناسب اندام را تسریع بخشند.

گن لاغری ساعت شنی همچنین برای افرادی مناسب است که عمل های لاغری، مانند؛ لیپوماتیک، پیکر تراشی و… انجام داده اند و به دنبال آن هستند که شکمشان دوباره همان فرم زیبای سابق را به دست آورند.

افرادی که کمر درد های خفیفی دارند نیز می توانند از کمربند های لاغری ساعت شنی استفاده نمایند ولی برای کسانی که از کمر درد های شدید رنج می برند، کمربند لاغری ساعت شنی به دلیل فشار زیادی که به کمر وارد می کند، به هیچ عنوان توصیه نخواهد شد.

(تصویر5)

زمان مناسب برای استفاده از گن لاغری ساعت شنی چه زمانی است؟

بسیاری از افراد تصور می کنند که هرچه قدر که ساعات بیشتری از گن های لاغری ساعت شنی استفاده نمایند بهتر خواهد بود و روند لاغر شدنشان با سرعت بیشتری انجام خواهد شد، اما این کار به هیچ وجه درست نخواهد بود و نباید ساعات طولانی از کمربند لاغری ساعت شنی استفاده کرد.

گن لاغری ساعت شنی در زمان هایی که فرد ناشتا است و یا این که در حال صرف غذا است به هیچ عنوان نباید مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر این در زمان خوابیدن گن لاغری ساعت شنی باید از بدن درآورده شود تا فرد بتواند خواب بهتر و آسوده تری داشته باشد. اگر گن لاغری ساعت شنی در این زمان ها مورد استفاده قرار گیرد باعث می شود که عملکرد سیستم گوارش بدن با مشکل مواجه شود.

استفاده از کمربند لاغری ساعت شنی برای افرادی که از ناراحتی های معده رنج می برند، بدون تجویز پزشک به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

گن ساعت شنی اصل چه ویژگی هایی را دارا می باشد؟

گن ساعت شنی قیمت و انواع گوناگونی دارد و برخی از مدل های آن رکاب دار هستند. قسمت درونی گن لاغری ساعت شنی ابر نرمی دارد تا باعث افزایش راحتی استفاده کنندگان از گن های لاغری شود.

گن لاغری ساعت شنی اصل از فنر هایی در دور تا دور گن تشکیل شده است که این عامل باعث فرم گیری بهتر بدن می شود. برای اینکه گن لاغری ساعت شنی لوله نشود در داخل آن فنر های استیلی قرار گرفته است که انعطاف پذیر بوده و مانع از لوله شدن کمر بند لاغری گن ساعت شنی می شود.

از دیگر ویژگی های گن لاغری ساعت شنی داشتن 3 لایه اکسپرس در آن است.

(تصویر7)

استفاده از کمربند لاغری ساعت شنی چه مزایایی دارد؟

فروش گن لاغری ساعت شنی جدیدا در بازار رونق گرفته است که افراد مشهور بسیار زیادی نیز از ان استفاده می کنند. کمربند لاغری ساعت شنی از موادی ساخته شده است که جنس آن هیچ گونه حساسیتی را برای افراد ایجاد نخواهد کرد. از دیگر مزایای استفاده از گن لاغری ساعت شنی این است که علی رغم لاغر کردن بدن، پوست را نیز سفت و نرم کرده که باعث زیبا تر شدن آن می شود.

ضخامت گن های لاغری ساعت شنی بسیار کم بوده و می توان آن را به راحتی در زیر هر گونه لباسی، حتی لباس های نازک و لباس های مجلسی پوشید که به هیچ عنوان دید نخواهد داشت. این گن ها به گونه ای طراحی شده اند که در داخل آنها فنر هایی وجود دارد که مانع از بالا و پایین رفتن گن شده و مانع از لوله شدن گن در زیر لباس می شود.

از مزایای دیگر این گن لاغری می توان به وجود قزن قفلی ها، زیپ و یا چسب اشاره کرد که باعث راحت تر پوشیده شدن گن می شود.

از جذابیت هایی که گن لاغری ساعت شنی دارد این است که بعد از پوشیدن آن سایز بدن به اندازه 1 تا 2 سایز کم می شود.

یکی از انواع گن های لاغری شنی، گن جلیقه ای ساعت شنی است که این گن سینه ها را برجسته کرده و زیبایی دوچندانی را به آن خواهد داد.

انواع شکم بند لاغری ساعت شنی

همانطور که گفته شد گن ساعت شنی انواع گوناگونی دارد که شامل موارد زیر است:

گن لاغری ساعت شنی روزانه ورزشی: این گن برای افرادی مناسب است که اندام متوسطی دارند و میخواهند 1.5 تا 2 سایز خود را لاغر تر کنند. این گن برای افراد چاقی که چربی زیادی در قسمت پشت و زیر بغل دارند، مناسب نبوده و این افراد بهتر است که از گن ساعت شنی تاپی استفاده کنند. چرا که این گن، بند هایی دارد که قابل تنظیم هستند و برای پوشاندن چربی های پشت و زیر بغل این افراد انتخاب مناسب تری خواهد بود.

گن های لاغری ساعت شنی همگی دارای قدی بین سی و یک و نیم تا سی و سه در قسمت جلو هستند که قسمت زیر سینه تا استخوان لگن را می پوشانند. این شکم بند ها برای افرادی مناسب است که فقط قسمت شکم آنها چاق است و پشتی صاف و بدون چربی دارند.

افرادی که سایز بیشتر از چهل و دو دارند نباید از این مدل از کمربند لاغری ساعت شنی استفاده کنند. این نوع از گن لاغری ساعت شنی در طرح ها و رنگ های گوناگونی در دسترس است و تعداد 9 نفر استیل دارد که انعطاف پذیری بالایی داشته و بهترین گزینه برای استفاده در زمان ورزش و انجام فعالیت های روزانه می باشد.

گن لاغری تاپی که بند قابل تنظیم دارد: این گن ها همان طور که گفته شد بهترین انتخاب برای افراد چاقی است که چربی زیادی در قسمت پشت و زیر بغل دارند. چرا که این گن، به مرور زمان چربی های موجود در پشت کمر را آب کرده و باعث صاف تر دیده شده قسمت پشت بدن افراد چاق می شود. قسمت جلویی این به نحوی طراحی شده است که از سینه تا استخوان لگن را می پوشاند و بند قابل تنظیمی دارد که به کمک آن می توان قد گن را در بهترین اندازه تنظیم نمود.

گن لاغری تاپی با بند قابل تنظیم طرفداران بسیار زیادی دارد و برای هر فردی و با هر نوع سایزی مناسب خواهد بود.

گن لاغری تاپی با بند ثابت: این گن هم مانند مدل قبلی برای افرادی که پشت و زیر بغل چاقی دارند مناسب بوده و بر خلاف مدل قبلی بند قابل تنظیم ندارند و برای هر نوع فردی و با هر اندازه قدی مناسب نخواهد بود. این مدل برای افرادی که قد کمتر از صد و شصت سانت و بیشتر از صد و هفتاد دارند، پیشنهاد نمی شود و این افراد باید از گن لاغری تاپی قابل تنظیم استفاده نمایند.

گن ساعت شنی جلیقه ای: این گن طرفداران بسیار زیادی را در بین خانم ها دارد و خانم هایی که شکم بزرگی دارند و می خواهند تا شکم خود را کوچک کنند می توانند از این گن لاغری استفاده نمایند.

گن لاغری هوک دار شنی

گن هوک دار شنی، یکی از گن های لاغری ساعت شنی است که محبوبیت بسیار زیادی دارد. این گن ارتفاع بسیار زیادی دارد و باعث به وجود فرم بسیار خوبی در بدن می شود و دقیقاً تمام نیاز های افرادی را که می خواهند که شکم و پهلو های لاغر و صافی را داشته باشند، برآورده خواهد کرد.

نحوه شستشوی شکم بند ساعت شنی به چه صورت است؟

ویژگی خاص گن های لاغری ساعت شنی این است که به راحتی قابل شستشو هستند و در زمان شستن هیچگونه آسیبی به بافت های آنها وارد نمی شود. فقط کافیست برای شستن آن ها از آب و الکل استفاده کرد به طوری که میزان آب و الکل ترکیب شده به مقدار مساوی باشد و با اسپری کردن آن بر روی گن لاغری ساعت شنی فرآیند شستشو را انجام داد.

نکته دیگر که بسیار حائز اهمیت این است که گن لاغری ساعت شنی بعد از شستشو به هیچ عنوان نباید چلانده شود و برای اینکه خشک شوند آنها را بر روی رخت آویز آویزان کرد و در هوای آزاد قرار دارد.

افرادی که می خواهند که گن لاغری نرم تر باقی بماند می توانند از کرم های مخصوص بچه بعد از خشک شدن گن لاغری استفاده نمایند.

نکات لازم در خرید گن های ساعت شنی

افراد می توانند برای تهیه این گن ها اقدام به خرید حضوری گن ساعت شنی در تهران و دیگر شهرستان ها نمایند و همچنین می توانند با در دست داشتن سایز و اندازه های خود این گن ها را به صورت اینترنتی خریداری نمایند.

در خرید گن لاغری ساعت شنی باید دقت شد که گن دقیقاً به اندازه سایز خودتان باشد و به هیچ عنوان گن تنگ تر و کوچک تر از سایز خود خریداری نکنید، چرا که هر چقدر گن لاغری تنگ تر باشد فشار بیشتری را به بدن وارد می کند

در زمان استفاده از گن لاغری اگر احساس کردید که نمی توانید به راحتی تنفس کنید و یا سیستم گوارش شما تحت فشار قرار گرفته، باید در اسرع وقت گن لاغری را از تن خود خارج کنید تا دچار مشکلات جدی تری نشوید.

در زمان انجام ورزش ها و نرمش ها بهتر است برای راحتی بیشتر و آزاد بودن عضلات گن لاغری را در بیاورید.

از آنجایی که این گن ها در زمان استفاده باعث سفت نگه داشتن بدن می شوند بعد از استفاده باید ورزش کنید تا شکم و بدنتان دچار افتادگی نشود و حالت زیبا و سفت خود را حفظ کند.

نکات و ویژگی های کلیدی گنهای ساعت شنی

گن های لاغری ساعت شنی در زمان انجام  ورزش هایی، مانند؛ پیاده روی می تواند مورد استفاده قرار گیرد و بهترین گزینه برای خانم هایی است که به تازگی زایمان کرده اند و می خواهند تناسب اندام قبلی خود را به دست بیاورند.

افرادی که مدت زمان زیادی در محیط کار بر روی صندلی می نشینند و احتمال بیرون زدگی پهلوهای آنها زیاد است، با استفاده از این گن های لاغری می توانند در حفظ تناسب اندام خود موفق باشند و مانع از پهلو زدن در اندام خود شوند.

این گن ها اگر به طور مداوم استفاده شوند، باعث می شوند که کمر فرم بسیار خوبی را پیدا کند.

خرید گن لاغری ساعت شنی

قیمت گن لاغری ساعت شنی مناسب بوده و مزایای بسیار زیادی دارد که در این مقاله به تفصیل درباره آنها صحبت شده است که این عوامل باعث خرید هرچه بیشتر این گن ها شده است.

خریداران می توانند هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی اقدام به خرید گن های لاغری ساعت شنی نمایند و از مزایای بسیار زیاد آن بهره مند شوند.

قیمت گن ساعت شنی

قیمت گن شنی، رنج های گوناگونی را شامل می شود که تمامی آنها نسبت به عمل های جراحی لاغری بدن قیمت مناسبی داشته و از مزایای بیشتر و عوارض کمتری نسبت به عمل های جراحی لاغری برخوردار هستند.

مراقبت های لازم جهت استفاده از گن ساعت شنی

افرادی که از سلامتی کامل برخوردار نیستند در استفاده از گن های لاغری ساعت شنی باید دقت نمایند و قبل از استفاده حتماً باید با پزشک خود مشورت کرده و در صورت تایید او از گن لاغری ساعت شنی استفاده کنند.

به عنوان مثال افرادی که بیماری های روده و معده دارند و از ناراحتی های شکمی رنج می برند، افرادی هستند که به هیچ عنوان نباید بدون مشورت پزشک و سر خود از این گن های لاغری استفاده نمایند.

در زمان استفاده از این گن ها افراد باید به مقدار غذایی که می خورند تا حد زیادی توجه نمایند و در طول مدت زمانی که گن لاغری را پوشیده باید از مصرف غذای زیادی خودداری نمایند و اگر می خواهند غذای بیشتری مصرف کنند باید گن را از تن خود بیرون بیاورند.

بهترین مارک گن ساعت شنی

از آنجایی که گن لاغری شنی  ارتباط مستقیمی با سلامت افراد دارند باید سعی شود تا حد امکان گن لاغری اصل و بهترین مارک آن خریداری شوند و به هیچ عنوان گن های لاغری با جنس نامرغوب و کم کیفیت برای لاغری اندام های بدن را خریداری نکنید.

خرید اینترنتی گن ساعت شنی

یکی دیگر از راه های خرید گن ساعت شنی را می توان فروشگاه های اینترنتی دانست، فروشگاه های اینترنتی تنوع محصولی بسیار بالایی داشته و می توانند نیاز های شما را در کمترین زمان برآورده سازند. چنانچه قصد خریدی راحت داشته باشید، وب سایت های اینترنتی بهترین انتخاب برایتان خواهد بود. وب سایت هایی که اقدام به فروش گن ساعت شنی نموده اند دارای نماد اعتماد بوده و این امر می تواند خاطر شما را برای خریدی امن راحت نماید. همانطور که در بخش قبل نیز به آن اشاره شد، همانطور که می دانید فروشگاه های بسیاری اقدام به فروش گن لاغری ساعت شنی نموده اند، اما فروشگاه های اینترنتی به دلیل سهولت بخشیدن به این عملیات بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. نحوه خرید از این فروشگاه ها به گونه ای می باشد که پس از مراجعه به آدرس اینترنتی وب سایت، انواع عکس محصولات را می توانید مشاهده کنید که پس از کلیک بر روی عکس می توانید تمامی مشخصات محصول و همچنین قیمت آن را مشاهده نمایید. همچنین امکان مقایسه محصول نیز وجود خواهد داشت. پس از اینکه محصول مورد نظر را خریداری نمودید، آن را در کمتر از ۷۲ ساعت جلوی درب منزل خود تحویل خواهید گرفت.

قیمت گن ساعت شنی

گن ساعت شنی قیمتی مناسب برای افرادی خواهد داشت که از بالا بودن وزن رنج می برند. این گن قیمت مناسبی نسبت به کیفیت و ویژگی های خود خواهد داشت. توجه داشته باشید که قیمت گن شنی متناسب با انواعش متفاوت می باشد. به گونه ای که انواع بزرگتر قیمت بالاتری نیز خواهند داشت. چنانچه قصد اطلاع از قیمت گن لاغری ساعت شنی داشته باشید، می توانید به وب سایت شرکت ما مراجعه نموده و از به روز ترین قیمت ها مطلع شوید. توجه به قیمت در همگان دیده می شود و در برخی موارد حتی قیمت را می توان عامل اصلی تعیین کننده دانست. خرید گن لاغری ساعت شنی در مقایسه با قیمتی که دارد ارزش خرید بالایی خواهد داشت. چرا که گن ساعت شنی به صورت طبیعی سبب کاهش وزن شده و هیچگونه عوارضی نخواهد داشت. باید گفت که کیفیت را فدای قیمت نکنید، به این منظور که نمونه های تقلبی گن ساعت شنی نیز در بازار مشاهده می شود که قیمتی بسیار پایین تر دارند. اما کیفیت آنها سبب بدبینی شما نسبت به این گن لاغری خواهد شد.

قیمت ارزان گن ساعت شنی

چنانچه قصد خرید گن ساعت شنی با قیمت پایین دارید، می توانید جهت این کار از مراکز مختلفی اقدام به خرید نمایید. یکی از مراکزی که می توانید گن لاغری ساعت شنی را با حداقل قیمت تهیه نمایید، نمایندگی های فروش می باشند که این نمایندگی ها محصول اصل را با قیمتی بسیار پایین تر به شما تحویل خواهند داد. چرا که قیمت نمایندگی ها به دلیل فروش مستقیم پایین تر می باشد. اما وب سایت شرکت ما نیز می تواند انتخاب مناسبی برایتان باشد که در این باره می توان گفت: مسئولین شرکت ما سعی خود را بر این داشته اند تا با کاهش دادن واسطه های فروش، قیمت را به حداقل برسانند که در سال های اخیر توانسته اند به این امر دست یابند. همچنین در وب سایت شرکت ما می توانید در هنگام ارائه تخفیف اقدام به خرید نمایید که تفاوت شایانی را در قیمت محصول شاهد خواهید بود. اما به هیچ وجه به دلیل قیمت پایین، اقدام به خرید محصول تقلبی نکنید، چرا که شما را از لاغر تر شدن نا امید کرده و حس خوب آن را از شما خواهد گرفت. همچنین ممکن است سبب بروز حساسیت پوستی نیز شود.

انواع شکم بند ساعت شنی

شکم بند ساعت شنی در انواع مختلف عرضه شده که هر یک از آنها مزایای مخصوص خود را دارند. از جمله انواع گن لاغری ساعت شنی می توان به گن ساعت شنی لاتکس اشاره نمود که این گن یکی از مناسب ترین مدل های گن لاغری خواهد بود. گن لاغری ساعت شنی نخی یکی دیگر از انواع شکم بند ساعت شنی می باشد که این جنس را می توان برترین دانست. چرا که از ۳ لایه ضخیم تشکیل شده که سبب جذب بهتر خواهد شد. گن ساعت شنی تاپی یکی دیگر از مدل های گن شنی می باشد که این مدل شکم بند ها به شکل تاپ بوده و فضای بیشتری از بدن را دربر خواهد گرفت. این گن های لاغری بیش از بقیه فروش داشته که فروش زیاد خود را مدیون کیفیت بالای خود می باشد. گن ساعت شنی جلیقه ای یکی دیگر از مدل های شکم بند لاغری می باشد که این گن لاغری دقیقا به شکل جلیقه بوده و بیشترین فضا را نسبت به سایر گن های لاغری در بر خواهد گرفت. گن جلیقه ای ساعت شنی نسبت به کیفیتی که دارد قیمت مناسبی نیز خواهد داشت. گن هوک دار شنی یکی دیگر از مدل های گن ساعت شنی نی باشد که گن لاغری هوک دار شنی از الیاف نرم تشکیل شده که به راحتی می توان از آن استفاده نمود.

سفارش گن ساعت شنی

گن لاغری ساعت شنی در انواع اندازه های مختلف عرضه شده اما ممکن است برخی افراد سایز متفاوتی درخواست نمایند. که این افراد می توانند از طریق وب سایت شرکت ما درخواست خود را ثبت نموده و نسبت به سفارش محصول اختصاصی خود اقدام نمایند. در برخی موارد نیز مشاهده شده که برخی افراد مدل خاصی از گن ساعت شنی را در نظر دارند که می توانند طرح مورد نظر را به اطلاع مسئولین ما برسانند و در اولین فرصت محصول مورد نظر خود را دریافت نمایند. همچنین می توانید رنگ مورد نظر را سفارش داده و یا گن های لاغری را به صورت ست خریداری نمایید.

راحتی استفاده از گن ساعت شنی

برخی افراد این سوال برایشان پیش می آید که بهترین مارک گن ساعت شنی چه مارکی می باشد؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت: که بهترین گن لاغری، مدلی است که استفاده از آن به راحتی امکان پذیر بوده و در هنگام استفاده از آن شخص دچار هیچگونه حساسیتی نشود. گن های ساعت شنی را می توانید به راحتی استفاده نمایید. چرا که الیاف این گن از بهترین مواد بوده و نرم می باشد که به راحتی استفاده نمودن آن اضافه نموده است. سایز بندی این گن به گونه ای است که به خوبی روی بدن ایستاده و زیبایی منحصر به فردی خواهد داشت.

شستشو گن ساعت شنی

یکی از مهمترین مواردی که نمایانگر کیفیت محصول می باشد، قابلیت شستشو آن می باشد که در این باره می توان گفت: گن ساعت شنی را می توانید پس از هربار استفاده بشویید. که شستشو حالت اولیه گن را از بین نبرده و می توانید به مدت طولانی از آن استفاده نمایید. همچنین امکان شستشو شکم بند شنی در لباسشویی نیز وجود دارد که سبب سهولت بخشیدن به امر شستشو خواهد شد. برای شستشو این محصول بهتر خواهد بود از مواد شوینده قوی استفاده نمایید.

دسته‌بندی: دسته‌بندی نشده

مقالات مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه

0 دیدگاه