آخرین بروز رسانی: 25ام خرداد, 1400

خواص دمنوش چای سیاه (بلوبری)تمشک آبی نیوشا

چای بلوبری نیوشا متشکل از چای سیاه و تمشک آبی […]

چای بلوبری نیوشا متشکل از چای سیاه و تمشک آبی است و دارای خواص زیادی می باشد. یکی از خواص چای بلوبری نیوشا کمک به لاغری و کاهش وزن است.

چای بلوبری نیوشا و خواص فوق العاده آن

 

شاید بتوانیم بگوییم که از بین تمام نوشیدنی های برند نیوشا، چای بلوبری نیوشا به دلیل طعم خاص آن، از پرطرفدارترین ها محسوب می شود. افرادی که به دنبال لاغری و کاهش وزن خود هستند، می توانند با نوشیدن این دمنوش خوشمزه از خاصیت دمنوش بلوبری نیوشا استفاده کرده و به هدف خود برسند. البته باید حواسمان باشد که این دمنوش را زیاد از حد استفاده نکنیم زیرا این دمنوش دارای طبع سرد است، بنابراین برای افراد با طبع سرد و فشار خون پایین، زیاد مناسب نخواهد بود. خواص دمنوش بلوبری نیوشا بسیار زیاد است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

میوه بلوبری

بلوبری یا تمشک آبی میوه ای آبی رنگ است که طعم خاصی دارد و بومیان آمریکایی از این میوه استفاده می کردند و اعتقاد داشتند که در زمان قحطی، این میوه نجات بخش کودکان آنها خواهد بود. همچنین این افراد از خشک شده این میوه در فصل هایی که نمی توانستند آن را داشته باشند، در غذا و یا هر چیز دیگری استفاده می کردند. جالب است بدانید که این میوه خواص فوق العاده ای دارد. در این زمان نیز همچنان آمریکا بزرگترین تولید کننده این میوه در سطح جهان محسوب می شود.

 

چای بلوبری نیوشا

این دمنوش فوق العاده مخلوطی از چای سیاه به همراه عصاره طبیعی تمشک آبی یا همان بلوبری است. فواید چای بلوبری نیوشا برگرفته شده از خصوصیات و ویژگی های مفید این دو ماده تشکیل دهنده آن است. خواص دمنوش چای سیاه و تمشک آبی نیوشا بسیار زیاد بوده و در ادامه بیشتر به آنها خواهیم پرداخت.

این چای دارای طعم و عطر فوق العاده ای است، به گونه ای که می توان در پذیرایی های خود نیز از آن استفاده کرد. یکی از خواص چای سیاه و بلوبری نیوشا این است که به سرعت رنگ داده و در زمان 3 تا 5 دقیقه آماده خوردن می شود. کیفیت این دمنوش به گونه ای است که به خوبی طعم گس چای به همراه ترشی بلوبری در آن به خوبی حس می شود.

شما می توانید به راحتی یک تی بگ از این دمنوش را در یک فنجان آب قرار داده و پس از 3 تا 5 دقیقه آن را میل نمایید. خواص چای کیسه ای بلوبری نیوشا دقیقا همان خواص چای و میوه بلوبری است که تنها به دلیل سهولت در استفاده و همچنین رعایت دقیق اندازه این دو ماده با یکدیگر به صورت تی بگ بسته بندی شده است.

 

ویژگی ها و خواص دمنوش چای سیاه و تمشک آبی نیوشا

این دمنوش گیاهی دارای خواص فراوانی است که از خواص دمنوش تمشک آبی نیوشا می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • خاصیت دمنوش تمشک آبی نیوشا به عنوان یک چربی سوز مورد توجه است.
  • بهبود سلولیت در افرادی که با این مشکل مواجه هستند
  • ضدعفونی کننده مجاری ادراری
  • یکی از فواید دمنوش بلوبری نیوشا، کمک به کاهش کلسترول بد و چربی خون می باشد.
  • کاهش قند خون
  • بهبود عملکرد قلب و جلوگیری از گرفتگی عروق
  • به دلیل وجود آنتی اکسیدان های فراوان در این چای باعث جلوگیری از ابتلا به سرطان می شود.

 

از خواص چای بلوبری نیوشا، کمک به لاغری و کاهش وزن

در صورتی که می خواهید از خواص چای سیاه بلوبری نیوشا در جهت لاغری استفاده کنید، می توانید آن را 1.5 تا 2 ساعت بعد از وعده غذایی مصرف کنید تا چربی سوزی را در بدن شما افزایش دهد. از خواص دمنوش چای سیاه معطر تمشک آبی نیوشا، کمک به صاف شدن شکم و پهلو ها است. نوشیدن این دمنوش ملس، باعث می شود تا سوخت و ساز بدن بالا رفته و به کاهش وزن شما کمک کند.

آیا منع مصرف برای این دمنوش وجود دارد

چای بلوبری نیوشا برای برخی از افراد مناسب نیست و باید حتما این مورد در نظر گرفته شود. به طور مثال افرادی که مبتلا به دیابت هستند، در صورت نوشیدن این چای، دچار کاهش و افت سطح قند خون می شوند. بنابراین این افراد باید حتما قبل از مصرف این چای با پزشک معالج خود مشورت نمایند.

افرادی که در آینده نزدیک عمل جراحی را پیش رو دارند نیز به دلیل اینکه این دمنوش سطح گلوکز خون و قند خون را پایین می آورد نیز تا 2 هفته پیش از انجام جراحی نباید از این دمنوش استفاده کنند تا در طول جراحی و بعد از آن و در دوران نقاهت با مشکل روبرو نشوند.

یادمان باشد که نباید بیش از اندازه از چای بلوبری نیوشا استفاده کنیم زیرا ممکن است دچار علائمی چون سردرد، سرگیجه، اسهال و استفراغ شویم زیرا یک خاصیت چای بلوبری نیوشا کاهش فشار خون و کاهش قند است که زیاده روی در مصرف آن باعث بوجود آمدن این علائم خواهد شد. همچنین مشکلاتی همچون بی خوابی، نامنظمی در ضربان قلب و حتی از دست دادن اشتها نیز می تواند با مصرف بیش از حد این دمنوش، شما را آزار دهد.

 

 

 

مقالات مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه

0 دیدگاه